Zoeken in deze blog

01-01-2016, vrijdag - bezoek!

Nu komen Paul en Margo onze kant op - per kayak. Hun huisbaas zei dat het vijf minuten zou duren. Dat bleek een half uur, dus ongeveer even lang als het hele eind scooteren. We drinken en praten wat, en ze gaan weer terug. 









Margo heeft Hettie een massage aangeboden bij de masseuse van hun resort, dus wij stappen op de scooter en gaan andermaal naar Luboa Hut. We komen ongeveer gelijktijdig aan. Bij een drankje zien we een hagedis.

 




Einde middag nemen we afscheid. Wij gaan terug en na wat speurwerk voor weer een andere vriendin zet ik Hettie af bij het begin van het pad naar ons strand en lever de scooter in. Ik loop terug maar weet snel een tuktuk te vinden die me eveneens bij dat pad afzet, de rest loop ik - en ik geniet ervan, want met al dat gescooter en die zeebaden kom ik nauwelijks toe aan beweging. (En ik had geen zin om het gehobbel van die tuktuk op dat pad mee te maken.)

Het is onze laatste dag hier. We kopen bij Last Fisher kaartjes voor de veerboot naar Krabi-stad.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten